Sabtu, 22 Februari 2014

Jalan-Jalan Ke Batu Licin

,
Sewaktu ngopi kat pasar tadi, aku dan kawan aku dapat info kalau hari ni kat daerah Batu Licin akan diadakan peletakan batu pertama pembangunan City Walk Bintan. So, kitorang pun pergi isi minyak dan berangkat menuju ke tempat tu. Melewati perkebunan sayur dan perkebunan durian, kami pun sampai ke tempat tu. Dari kejauhan dah nampak oleh kami umbul-umbul yang menandakan inilah tempat yang dimaksud.


Aku ambil beberapa buah gambar tepian laut daerah ni.







Di tempat peresmian acara tu kami tengok dah ramai orang berkumpul. Kami baca dari spanduk besar yang terdapat di situ ada tertulis Indonesia Street City, kat daerah ni nak dibina hotel, mal, university dan apa eh... lupa pulak.Hehehe.


Pembangunan projek ni aku rasa kerjasama Bintan, Macau dan Shanghai. Sebab macam tu yang tertera kat baliho besar yang kami tengok di tempat ni.




Hampir jam sebelas siang, kami dah lapar dan letih pulak. Kami naik ke atas sepeda motor dan berangkat pulang. Sebelum pulang, aku ambil lagi beberapa buah gambar tempat ni. Bukan apa, di suatu saat nanti tempat ni akan berubah.








2 komentar to “Jalan-Jalan Ke Batu Licin”

  • Kamis, 27 Februari, 2014
    adventure says:

    Thanks infonya gan

  • Jumat, 28 Februari, 2014
    Pat says:

    You're welcome bro:)

Posting Komentar

Hey © 2008 Template by:
SkinCorner