Selasa, 11 Februari 2014

Miniatur Kapal Layar Dari Tulang Ikan Jebong

,
Jam lapan pagi lewat (lewat mane????..entah la) di Kampong Kuala Lumpur, Jalan Sribayintan kota Kijang (kampong aku la ni...) aku datang ke rumah Erwan. Aku tengok kat luar rumah die lagi dijemor dua buah (bukan due ekor) miniature kapal layar dari tulang ikan jebong.


Miniature kapal layar dari tulang ikan jebong ni nak diserahkan kepade Pak Camat. Beliau pade hari Minggu yang lalu memesan kapal ni. So, kawan aku ni cepat kerjakan pesanan Pak Camat kite tu.

Lepas tu, miniature kapal layar dari tulang ikan jebong ni dikasi...ape tu bingkai???...bukan.....kotak kaca.


Kat workshop mungil di samping rumah kontrakan Erwan ni jugak aku jumpe dengan seorang pemuda, Enal name die, baru masok kuliah, yang sedang tekon belajar membuat miniature kapal layar dari tulang ikan jebong di bawah bimbingan Erwan.


Ni die kapal yang Enal buat tu...dah hampir nak jadi dah....cool :)

So, bagi sesiape saje yang nak kan atau nak pesan miniature kapal layar dari tulang ikan jebong karya Erwan ni untuk hiasan kat rumah ke, kat office ke...boleh la sms atau call die kat :

Erwandi  +6281363168881
Atau sile datang main-main kat kampong kami, Kampong Kuala Lumpur, Jalan Pelabuhan Sribayintan, Kota Kijang.

0 komentar to “Miniatur Kapal Layar Dari Tulang Ikan Jebong”

Posting Komentar

Hey © 2008 Template by:
SkinCorner